Klachten

Het bieden van kwalitatief goede zorg met respect voor de cliënt is binnen Praktijk Logisch Advies en Begeleiding (Hoog)begaafdheid erg belangrijk. Mocht in de werkwijze iets zijn waar u niet tevreden over bent, probeert u dit dan met mij te bespreken. Ik zal mijn uiterste best doen om uw klacht te verhelpen. 

Hieronder vindt u de volledige klachtenprocedure. 

Gewijzigd januari 2020 

Klachtenregeling Logisch Advies en Begeleiding (hoog)begaafdheid

1. Doel

Logisch Advies en Begeleiding (hoog)begaafdheid heeft de intentie een veilige omgeving te scheppen waarin men zich op sociaal, geestelijk en lichamelijk vlak vrij van dreiging of confrontatie met seksuele intimidatie, agressie, geweld en discriminatie kan voelen. Heeft u onverhoopt toch een klacht over onze diensten of werkzaamheden, dan verzoeken wij u deze schriftelijk in te dienen bij

Willemien Roos
Logisch Advies en Begeleiding (hoog)begaafdheid
President Kennedylaan 57
4334 EH Middelburg

info@logisch-ab.nl 

2. Procedure

Indien de klager niet akkoord gaat met de uitspraak van de directie wordt de klacht voorgelegd aan een onafhankelijke derde partij, te weten klachtenfunctionaris Sonja Tettero, Kanunnik Mijllinckstraat 64, 6525 WV Nijmegen, telefoonnummer 06-24676470,sonja@vertrouwenszaken.nl.

3. Bevoegdheden

Deze klachtenprocedure is door N.J.W. Roos, eigenaar van Logisch Advies en Begeleiding (hoog)begaafdheid, van toepassing verklaard op 1 januari 2020.